top of page
Lucid Layne
תאריך: חמישי 29.9
פתיחת דלתות: 20:00
תחילת מופע: 21:00

כרטיס: 70 ש"ח
בקנייה מראש: 60 ש"ח
לזכאי הנחה: 50 ש"ח

חיילים/ סטודנטים/ תושבי נטף 

 

* רכישת כרטיס ביום המופע תהיה     במחיר מלא
 
* רכישת כרטיס בקופה תהיה           בצ׳ק, ביט או במזומן.
להקת הרוק המתקדם חוזרת למקורות, מוצפת זכרונות, למקום בו נכתבו רוב יצירותיה ומזמינה את קהל התיאטרון למופע מרגש ומציף בו ינגנו קטעים מתוך אלבום הבכורה, כמו גם קטעים חדשים שטרם שוחררו לאוויר העולם.
 
לפני כארבע שנים נפגשו עילם פורת (תושב נטף, קלידים ושירה) ויהונתן לוי (רמת מוצא, גיטרה חשמלית) שניהם בוגרי תיכון האקדמיה למוזיקה, והחלו לבטא את עולמם הפנימי דרך המוזיקה. 

השניים היו נפגשים בבקתת עץ בהרי נטף וכותבים את כל העולה על רוחם, החל מיצירות רוק מורכבות, מלאות בהרמוניות משתנות ומשונות ועד לשירי פולק חמים ונוגים אשר מדברים על חוויות חייהם, אהבה וטבע. לאחר כשנתיים של עבודה נכנסו להקליט אלבום ראשון.
 
מאז הצטרפו להרכב גם יונתן הררי (גיטרה בס ומקלדות), רואי פליס (גיטרה חשמלית) ונועם אדלקופ (תופים) אשר הביאו מעצמם לכדי יצירת השלם שהוא-  Layne Lucid. 
ניתן לשמוע ביצירות הלהקה השפעות ברורות של תקופות אחרות, פינק פלוייד, ביטלס, שנות השישים והשבעים הנפלאות. הלהקה מפיחה חיים צעירים וחדשים ושמה את המוזיקה במרכז הבמה ובכך נוגעת בכל שכבות הגילאים, מתוך זכרון של זמן אחר אל עבר עתיד חדש ולא ידוע.

בחודש מרץ האחרון הוציאה לאור הלהקה את אלבומה הראשון וכעת היא חוזרת למקום בו הכל התחיל, אל הטבע והאוויר הכלכך מיוחד של נטף.
צלם_ רון שמוש (1)_edited.jpg
צילום: רון שמוש
bottom of page